Viser: Disrupt dit Mindset - og få succes med Big Data
Disrupt dit Mindset og få succes med Big Data Vital Source e-bog
Pernille Rydén, Torsten Ringberg og Per Østergaard Jacobsen
(2017)
Djøf Forlag
382,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Disrupt dit Mindset
og få succes med Big Data
Pernille Rydén, Torsten Ringberg og Per Østergaard Jacobsen
(2017)
Sprog: Dansk
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
395,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Djøf Forlag (November 2017)
- Forfattere: Pernille Rydén, Torsten Ringberg og Per Østergaard Jacobsen
- ISBN: 9788771980325
Organisationer fokuserer i stigende grad på, hvordan de kan bruge Big Data strategisk. De investerer milliarder af kroner i denne ny teknologi, men værdien og afkastet viser sig tit at være begrænset. Sådanne udfordringer kan meget vel skyldes ledernes mindset, der begrænser hvordan organisationen bruger Big Data-teknologi til at styrke interaktionen og samspillet med kunder og andre interessenter. Det første skridt på vejen mod at få succes med Big Data er derfor at identificere og udfordre sit ledelsesmæssige mindset. I denne bog identificerer og diskuterer vi fire dominerende ledelsesmæssige mindset, der hver især fører til fire unikke Big Data strategier. Når ledere inden for samme team har forskellige mindset, kan det føre til manglende mental og organisatorisk alignment og problemer med at håndtere disruption. Da mindsets ofte er ubevidste, har vi udviklet en onlinetest, der hjælper dig og dine kolleger med at identificere jeres dominerende mindset. Det vil give jer det bedste afsæt til at vurdere og beslutte hvad der er jeres optimale strategiske vej til Big Data succes.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 249 sider
- Udgiver: Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (November 2017)
- Forfattere: Pernille Rydén, Torsten Ringberg og Per Østergaard Jacobsen
- ISBN: 9788757437973
Organisationer fokuserer i stigende grad på, hvordan de kan bruge Big Data strategisk. De investerer milliarder af kroner i denne ny teknologi, men værdien og afkastet viser sig tit at være begrænset. Sådanne udfordringer kan meget vel skyldes ledernes mindset, der begrænser hvordan organisationen bruger Big Data-teknologi til at styrke interaktionen og samspillet med kunder og andre interessenter.
Det første skridt på vejen mod at få succes med Big Data er derfor at identificere og udfordre sit ledelsesmæssige mindset. I denne bog identificerer og diskuterer vi fire dominerende ledelsesmæssige mindset, der hver især fører til fire unikke Big Data strategier. Når ledere inden for samme team har forskellige mindset, kan det føre til manglende mental og organisatorisk alignment og problemer med at håndtere disruption. Da mindsets ofte er ubevidste, har vi udviklet en onlinetest, der hjælper dig og dine kolleger med at identificere jeres dominerende mindset. Det vil give jer et det bedste afsæt til at vurdere og beslutte hvad der er jeres optimale strategiske vej til Big Data succes.
Omtale "Bogen giver en praktisk og teoretisk indførelse i big data. (…) Bogen har mange eksempler, som understøtter bogens budskaber." 5/6 stjerner - anmeldt af Henrik Ørholst, Børsen, 1. februar 2018
“Det er næsten provokerende, at sammenhængen mellem lederes mindset og succesfuld innovation kan være så markant. Læs bogen og få rystet rundt på dit eget mindset.” - Camilla Laudrup, leder af DRs public outreach sekretariat
Det første skridt på vejen mod at få succes med Big Data er derfor at identificere og udfordre sit ledelsesmæssige mindset. I denne bog identificerer og diskuterer vi fire dominerende ledelsesmæssige mindset, der hver især fører til fire unikke Big Data strategier. Når ledere inden for samme team har forskellige mindset, kan det føre til manglende mental og organisatorisk alignment og problemer med at håndtere disruption. Da mindsets ofte er ubevidste, har vi udviklet en onlinetest, der hjælper dig og dine kolleger med at identificere jeres dominerende mindset. Det vil give jer et det bedste afsæt til at vurdere og beslutte hvad der er jeres optimale strategiske vej til Big Data succes.
Omtale "Bogen giver en praktisk og teoretisk indførelse i big data. (…) Bogen har mange eksempler, som understøtter bogens budskaber." 5/6 stjerner - anmeldt af Henrik Ørholst, Børsen, 1. februar 2018
“Det er næsten provokerende, at sammenhængen mellem lederes mindset og succesfuld innovation kan være så markant. Læs bogen og få rystet rundt på dit eget mindset.” - Camilla Laudrup, leder af DRs public outreach sekretariat
Andre har også købt
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Strategisk ledelse for offentlige ledere
Tilgange, værktøjer og dilemmaer i strategiarbejdet
Jens Holmgren og Christina Nüssler
Samfundslitteratur
(2019)
310,00 kr.
279,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Konteksten og det strategiske råderum IBOG Online bog
Hans Reitzels Forlag
(2014)
63,00 kr.
56,70 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
Gyldendal
(2017)
300,00 kr.
270,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage