Viser: Projektledelse og implementering af komplekse forandringer
Projektledelse og implementering af komplekse forandringer
Anne-Dorte Fladkjær Nielsen og Per Svejvig
(2016)
Sprog: Dansk
Akademisk Forlag
299,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Detaljer om varen
- Hæftet: 240 sider
- Udgiver: Akademisk Forlag (Maj 2016)
- Forfattere: Anne-Dorte Fladkjær Nielsen og Per Svejvig
- ISBN: 9788750045700
Projektledelse og implementering af komplekse forandringer er en meget udfordrende opgave. Den indebærer en stor ledelsesindsats af såvel organisatoriske som tekniske aktiviteter. Projektledelse og implementering af komplekse forandringer beskriver faserne i projektet, men i et bredere perspektiv end normalt i projektledelse. Projektledelse og implementering af komplekse forandringer gennemgår derudover en række vigtige temaer ved store og komplekse projekter såsom ledelsesprincipper og gevinstrealisering. Projektledelse og implementering af komplekse forandringer er casebaseret. Bogen trækker på den største forandringsproces i Jyske Banks historie: 900 medarbejdere arbejdede på 143 projekter i to år.
Andre har også købt
The Essentials of Technical Communication
Elizabeth Tebeaux og Sam Dragga
Oxford University Press, Incorporated
(2020)
816,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage
A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations, Ninth Edition
Chicago Style for Students and Researchers
Kate L. Turabian, Wayne C. Booth, Gregory G. Colomb, Joseph M. Williams, Joseph Bizup, William T. FitzGerald og The University The University of Chicago Press Editorial Staff
University of Chicago Press
(2018)
239,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage
Procurement Principles and Management in the Digital Age
Peter Baily, David Farmer, Barry Crocker og David Jessop
Pearson Education, Limited
(2021)
759,00 kr.
683,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Transformational Sales
Making a Difference with Strategic Customers
Philip. Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
Springer International Publishing AG
(2015)
569,00 kr.
512,10 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.
Giv dit brand en personlig stemme
Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Louise Bonfils Høck
Gyldendal
(2020)
300,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.