Viser: Visuel kommunikation - Kan du se, hvad jeg mener?
Visuel kommunikation: Kan du se, hvad jeg mener? Vital Source e-bog
Maria Prohazka og Marie Buus
(2020)
Visuel kommunikation: Kan du se, hvad jeg mener? Vital Source e-bog
Maria Prohazka og Marie Buus
(2020)
Visuel kommunikation: Kan du se, hvad jeg mener? Vital Source e-bog
Maria Prohazka og Marie Buus
(2020)
Visuel kommunikation
Kan du se, hvad jeg mener?
Maria Prohazka og Marie Buus
(2020)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2020)
- Forfattere: Maria Prohazka og Marie Buus
- ISBN: 9788702424096R365
Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kreativitet.
Visuel kommunikation er et globalt sprog, som virksomhederne kan udnytte til deres fordel. Hvis man altså ved, hvordan man gør, og hvad der rent faktisk virker.
Denne bog er den rygsæk med værktøjer, du har brug for. Hvad enten du er den, der skaber visuel kommunikation, eller du deltager i dialogen med dem, der skal.
Visuel kommunikation – kan du se, hvad jeg mener? Giver dig solid viden, brugbare metoder og tilmed en tjekliste, som du kan basere dit slutprodukt på.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2020)
- Forfattere: Maria Prohazka og Marie Buus
- ISBN: 9788702424096R180
Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kreativitet.
Visuel kommunikation er et globalt sprog, som virksomhederne kan udnytte til deres fordel. Hvis man altså ved, hvordan man gør, og hvad der rent faktisk virker.
Denne bog er den rygsæk med værktøjer, du har brug for. Hvad enten du er den, der skaber visuel kommunikation, eller du deltager i dialogen med dem, der skal.
Visuel kommunikation – kan du se, hvad jeg mener? Giver dig solid viden, brugbare metoder og tilmed en tjekliste, som du kan basere dit slutprodukt på.
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2020)
- Forfattere: Maria Prohazka og Marie Buus
- ISBN: 9788702424096
Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kreativitet.
Visuel kommunikation er et globalt sprog, som virksomhederne kan udnytte til deres fordel. Hvis man altså ved, hvordan man gør, og hvad der rent faktisk virker.
Denne bog er den rygsæk med værktøjer, du har brug for. Hvad enten du er den, der skaber visuel kommunikation, eller du deltager i dialogen med dem, der skal.
Visuel kommunikation – kan du se, hvad jeg mener? Giver dig solid viden, brugbare metoder og tilmed en tjekliste, som du kan basere dit slutprodukt på.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Hæftet: 168 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2020)
- Forfattere: Maria Prohazka og Marie Buus
- ISBN: 9788741279282
Bogen skal ses som en slags grundbog i visuel kommunikation. Den er relevant for dig, der er kommunikatør i en virksomhed, professionel kreativ eller under uddannelse til at blive det.
Den indeholder alt lige fra, hvordan hjernen virker, til grundlæggende designregler og ophavsret, men også mere praktiske ting såsom hvordan du vælger de rigtige visuelle virkemidler, samarbejder med interessenter og booster din kreativitet.
Visuel kommunikation er et globalt sprog, som virksomhederne kan udnytte til deres fordel. Hvis man altså ved, hvordan man gør, og hvad der rent faktisk virker.
Denne bog er den rygsæk med værktøjer, du har brug for. Hvad enten du er den, der skaber visuel kommunikation, eller du deltager i dialogen med dem, der skal.
Visuel kommunikation – kan du se, hvad jeg mener? Giver dig solid viden, brugbare metoder og tilmed en tjekliste, som du kan basere dit slutprodukt på.