Viser: Afsætningsstrategi
Afsætningsstrategi Vital Source e-bog
Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
(2016)
Hans Reitzel
412,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Afsætningsstrategi Vital Source e-bog
Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
(2016)
Hans Reitzel
271,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Afsætningsstrategi Vital Source e-bog
Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
(2016)
Hans Reitzels Forlag
481,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Afsætningsstrategi
Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
(2016)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
530,00 kr.
4 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Marts 2016)
- Forfattere: Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
- ISBN: 9788702424119R365
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Marts 2016)
- Forfattere: Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
- ISBN: 9788702424119R180
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Marts 2016)
- Forfattere: Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
- ISBN: 9788702424119
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 312 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Marts 2016)
- Forfattere: Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
- ISBN: 9788741259765
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
- Grundlæggende afsætningsbegreber
- Metode
- Styringsgrundlaget i virksomheden
- Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
- Virksomhedens interne forhold
- Produkters livsforløb - porteføljestyring
- Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
- Virksomhedens eksterne forhold
- Branche og konkurrentanalyse
- Juridiske forhold - konkurrenceret
- Virksomhedens økonomiske situation
- Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne
Andre har også købt
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Metode og projektskrivning
en introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur
(2018)
275,00 kr.
247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage