Viser: Tværmedial markedskommunikation (IBOG)

Tværmedial markedskommunikation  (IBOG), 1. udgave
Online bog

Tværmedial markedskommunikation (IBOG) Online bog

(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
365,00 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
  • ISBN: 9788702322392
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. Online kommunikation udgør takket være digitaliseringen en stor del af markedskommunikationen, og i kommunikationsafdelingernes daglige praksis indgår offline og online kommunikation i en symbiose på tværs af medier, platforme og kanaler.

Bogens forfattere giver en opdateret, sammenhængende, praksisnær samt teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab, men et komplekst fagområde i hele forløbet fra strategi til konkret kampagne.

I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation. Efter en gennemgang af relevante teorier, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikationsstrategier, medieplanlægning, webdesign, SEO, SEM, analyse og effektmålinger.
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Salg og kommunikation (IBOG), 2. udgave
Online bog

Salg og kommunikation (IBOG) Online bog

Hans Reitzel (2022)
339,00 kr. 305,10 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service (IBOG), 3. udgave
Online bog

Globaløkonomi til marketing og service (IBOG) Online bog

Hans Reitzel (2022)
368,00 kr. 331,20 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til International markedsføring, 6. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2019)
440,00 kr. 396,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Organisation, innovation og supply chain management (ibog), 2. udgave
Online bog

Organisation, innovation og supply chain management (ibog) Online bog

Hans Reitzel (2023)
410,00 kr. 369,00 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura - for marketing og service (Ibog), 9. udgave
Online bog

Erhvervsjura - for marketing og service (Ibog) Online bog

Hans Reitzel (2023)
275,00 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.