Viser: Supply chain management og marketing

Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden, 1. udgave

Supply chain management og marketing

Organisering og optimering af forsyningskæden
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
(2016)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
380,00 kr. 342,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Supply chain management og marketing, 1. udgave

Supply chain management og marketing Vital Source e-bog

Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
(2023)
Hans Reitzel
199,00 kr. 179,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 232 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2016)
  • Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
  • ISBN: 9788741263656

Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.

Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.

Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.

Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.

På forlagets site for undervisere findes en detaljeret lektionsplan og andre materialer til undervisere. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2023)
  • Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
  • ISBN: 9788702418231R180
Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til International markedsføring, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2023)
499,00 kr. 449,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, 7. udgave

Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne Vital Source e-bog

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel (2024)
270,00 kr. 243,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service, 3. udgave

Globaløkonomi til marketing og service Vital Source e-bog

Hans Jørgen Biede
Hans Reitzel (2022)
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne – opgavesamling, 7. udgave

Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne – opgavesamling Vital Source e-bog

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel (2024)
137,00 kr. 123,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 3. udgave

Globaløkonomi til marketing og service - opgaver Vital Source e-bog

Peter Trier
Hans Reitzel (2022)
118,00 kr. 106,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en tidsbegrænset Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, note tagning m.v.

 

Bookshelf appen findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, se vores FAQ.