Viser: International markedsføring - Cases og opgaver

International Markedsføring, cases og opgaver, 6. udgave

International Markedsføring, cases og opgaver

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
(2019)
Sprog: Dansk
Trojka
198,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
International markedsføring - Cases og opgaver, 6. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring - Cases og opgaver Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2019)
Trojka
159,00 kr. 143,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • 333 sider
  • Udgiver: Trojka (August 2019)
  • Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
  • ISBN: 9788771541441
International markedsføring, 6. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner. 
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet. 

Cases og opgaver til International markedsføring, 6. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner. 
Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.
Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside. 
Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget. 
Juni 2019 Forfatterne

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Trojka (August 2019)
  • Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
  • ISBN: 9788771541564
Ved udarbejdelsen af denne nye 6. udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. Desuden er der i bogen indarbejdet en række nye teorier og modeller – ligesom flere emner er blevet væsentligt opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.

Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksempler fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til International markedsføring, 6. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2019)
440,00 kr. 396,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne (IBOG), 6. udgave
Online bog

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne (IBOG) Online bog

Hans Reitzel (2022)
410,00 kr. 369,00 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne Opgavesamling  (IBOG), 6. udgave
Online bog

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne Opgavesamling (IBOG) Online bog

Hans Reitzel (2022)
175,00 kr. 157,50 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Grundlæggende statistik for markedsføring (IBOG)
Online bog

Grundlæggende statistik for markedsføring (IBOG) Online bog

Hans Reitzel (2021)
165,00 kr. 148,50 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Tværmedial markedskommunikation  (IBOG), 1. udgave
Online bog

Tværmedial markedskommunikation (IBOG) Online bog

Hans Reitzel (2021)
365,00 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 15 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.