Viser: Nordisk servicesyn
Nordisk servicesyn Vital Source e-bog
Gry Asnæs, Katja Hessel og Nille Presskorn
(2019)
Akademisk Forlag
268,00 kr.
241,20 kr.
8 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Akademisk Forlag (Juli 2019)
- Forfattere: Gry Asnæs, Katja Hessel og Nille Presskorn
- ISBN: 9788750065210
Har du tjek på dit serviceDNA og styr på dit servicegen? Kommunikerer du rigtigt, og bruger du samarbejde og høj social kapital til at forbedre din egen og dine medarbejderes service? Begrebet service bruges i flæng, men hvad er egentlig god service? Og findes der en særlig nordisk service? Det er blot nogle af de emner, denne bog tager fat i.
Nordisk servicesyn er skrevet til dig, der arbejder med service, hvad enten du er studerende, underviser, medarbejder, leder eller virksomhedsejer. Hensigten med bogen er at få dialogen om den gode service tilbage til rødderne – dér, hvor vi kan drage nytte af vores nordiske grundværdier som ligeværdighed, åbenhed, fleksibilitet og ikke mindst tillid. Omdrejningspunktet i bogen er således relationer mellem mennesker: Relationen til gæsten, relationen til kollegaer og relationen til ledelse og samarbejdspartnere.
Nordisk servicesyn kan læses i sammenhæng, men de enkelte kapitler giver også mening som selvstændige tekster og kan bruges uafhængigt af hinanden. Hvert kapitel indeholder:
En tilgængelig, praksisnær beskrivelse med betragtninger og værktøjer, der tager udgangs-punkt i forskningsbaserede teorier
Henvisninger til primærkilderne samlet efter hvert kapitel
Inspiration til det daglige arbejde i form af en række øvelser og cases, der kredser om henholdsvis det strategiske, taktiske og det operationelle niveau i virksomheden.
Nordisk servicesyn dækker fagplanernes læringsmål i akademifagene ”ledelse, der skaber social kapital” og ”service”, og den vil ligeledes kunne bruges af Serviceøkonomuddannelsen.
Bogen dækker emner som kommunikation, kropssprog og empati, og som noget nyt er der tilføjet emner som kulturen bag nordisk service, serviceleverancen, moodboard. Herudover indeholder bogen en række cases og refleksionsopgaver, hvor læseren skal forholde sig til konkrete servicesituationer.
Nordisk servicesyn er skrevet til dig, der arbejder med service, hvad enten du er studerende, underviser, medarbejder, leder eller virksomhedsejer. Hensigten med bogen er at få dialogen om den gode service tilbage til rødderne – dér, hvor vi kan drage nytte af vores nordiske grundværdier som ligeværdighed, åbenhed, fleksibilitet og ikke mindst tillid. Omdrejningspunktet i bogen er således relationer mellem mennesker: Relationen til gæsten, relationen til kollegaer og relationen til ledelse og samarbejdspartnere.
Nordisk servicesyn kan læses i sammenhæng, men de enkelte kapitler giver også mening som selvstændige tekster og kan bruges uafhængigt af hinanden. Hvert kapitel indeholder:
En tilgængelig, praksisnær beskrivelse med betragtninger og værktøjer, der tager udgangs-punkt i forskningsbaserede teorier
Henvisninger til primærkilderne samlet efter hvert kapitel
Inspiration til det daglige arbejde i form af en række øvelser og cases, der kredser om henholdsvis det strategiske, taktiske og det operationelle niveau i virksomheden.
Nordisk servicesyn dækker fagplanernes læringsmål i akademifagene ”ledelse, der skaber social kapital” og ”service”, og den vil ligeledes kunne bruges af Serviceøkonomuddannelsen.
Bogen dækker emner som kommunikation, kropssprog og empati, og som noget nyt er der tilføjet emner som kulturen bag nordisk service, serviceleverancen, moodboard. Herudover indeholder bogen en række cases og refleksionsopgaver, hvor læseren skal forholde sig til konkrete servicesituationer.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Andre har også købt
Leveres umiddelbart efter køb
Oplevelsesøkonomi Vital Source e-bog
Jan Halberg Madsen
Hans Reitzels Forlag
(2023)
269,00 kr.
242,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Erhvervsøkonomi - Den simple vej Vital Source e-bog
Søren Brøns-Poulsen og Charlotte Brøns-Poulsen
Polyteknisk Forlag
(2025)
249,00 kr.
224,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb