Få succes med CRM

Få succes med CRM - fra ide over strategi og handling til virkelighed, 1. udgave
Søgbar e-bog

Få succes med CRM - fra ide over strategi og handling til virkelighed Vital Source e-bog

Martin Georg Houlberg Jensen
(2014)
Polyteknisk Forlag
382,00 kr.
Få succes med CRM En håndbog for ledere og medarbejdere, 1. udgave

Få succes med CRM En håndbog for ledere og medarbejdere

Martin Georg Houlberg Jensen
(2014)
Sprog: Dansk
Varius
459,00 kr.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Polyteknisk Forlag (April 2014)
  • ISBN: 9788793007024
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, "relationerne med og til dem". Bogen er "den nye Lean-bog" indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.
Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.
Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?
Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!
Bogen bygger på viden og mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden.
Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.
Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.
Om Forfatteren
Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte (dengang DtH) til Cand.polyt. i Systemudvikling (Civilingeniør) med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.
Se bogens hjemmeside www.crmmanager.dk
anmeldelser - citater
Niclas Adelsparre - Salgsdirektør
"Bogens udførlige teoretiske og praktiske gennemgang af CRM implementeringens mange facetter er struktureret omkring en generisk og velfunderet CRM model, der er et uundværligt værktøj for enhver virksomhed der vil i gang med eller videreudvikle brugen af CRM. Bogen har derfor mine varmeste anbefalinger.
Mikkel Korntved - Adm. direktør, Seniorkonsulent, Loyalty Group A/S
Martin Houlberg Jensen har begået en praktisk håndbog som hjælper dig til et praktisk overblik over de vigtigste elementer i en succesfuld CRM-implementering. Bogen er baseret på mangeårige erfaringer med implementering og drift af kundevendte initiativer funderet i en optimal brug af et velfungerende CRM-system.
Peter Solberg Dirksen - Capability Manager, Carlsberg Group
"Utvivlsomt markedets bedste erhvervsbog om CRM. Den bliver en "bestseller". Læs den før din kollega/chef!"
"Jeg har med stor begejstring læst din virksomhedsbog, Martin, og der er ingen tvivl om, at den er et "must" for enhver virksomhed, der har kunderelationer og/eller for enhver, der ønsker at tage på en berigende rejse gennem CRM universet."
Christina Sørensen - Marketingassistent
"Super bog! Jeg ville ønske jeg havde haft den, da jeg skulle i gang med CRM første gang. Så var der nok nogle ting der var gjort anderledes."
Claus Erik Brendstrup - Partner, Business Development
"Du bringer CRM ned på et praktisk niveau som alle kan forstå. Tillykke!"
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Udgiver: Varius (Marts 2014)
  • ISBN: 9788793007017
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´. Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.

Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.

Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?

Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!

Bogen bygger på viden og mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden.

Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.

Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.

Om forfatteren:
Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte (dengang DtH) til Cand.polyt. i Systemudvikling (Civilingeniør) med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.