Viser: Ledelse af Marketing

Ledelse af Marketing, 1. udgave

Ledelse af Marketing

Michael Rasmussen
(2017)
Sprog: Dansk
Varius
298,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • 193 sider
  • Udgiver: Varius (Maj 2017)
  • ISBN: 9788793007208
Bogen har som noget nyt fokus på ledelse af marketing og eksekvering - hvordan man sikrer sig, at alle aktiviteter kan gennemføres effektivt, uanset om det er marketing, salg eller andre afdelinger, der har ansvaret?

Det er gennemførslen, der skaber resultaterne - ikke strategier og planer.

Og marketing er ikke en afdeling, men en værdikæde der omfatter mange andre end marketingafdelingen.

I ´gamle dage´ var marketing en afdeling, men i dag er det først og fremmest en værdikæde, som mange i virksomheden bidrager til - ikke mindst salgsafdelingen.

Samtidigt ændrer kunderne adfærd. IT og data har fået afgørende betydning og verden er dynamisk som aldrig før. Tiden, hvor marketingafdelingen gennemførte ad hoc kampagner og levede et isoleret liv, er for længst slut.
Det stiller nye krav til marketing.

Der er ikke længere nok at mestre de traditionelle marketingdiscipliner - det er mindst lige så vigtig at hele værdikæden fungerer effektivt. Evnen til at eksekvere er i dag afgørende. I sidste ende er det eksekveringen, der skaber resultaterne, og den er afgørende for både kundeoplevelse og agilitet.

Ledelse af marketing giver dig en introduktion til, hvordan du skaber de optimale rammer for jeres marketingproces ved at arbejde med områder som processer, organisation og IT. De skal gå op i en højere enhed, og der skal skabes klare strategiske rammer for alle, der bidrager til værdikæden. Og sidst men ikke mindst skal resultaterne måles og dokumenteres, så marketing bliver betragtet som en investering og ikke en omkostning.

Viden forpligter

Har du viden, som andre ingeniører eller ingeniørstuderende kan anvende og drage fordel af - måske i form af en hånd- eller lærebog?


Så vil vi opfordre dig til at give din viden videre til gavn for dine kollegaer i faget, såvel som for de kommende generationer af ingeniører.

At skrive en bog kan virke som en voldsom opgave – men vi kan hjælpe og vejlede dig gennem processen – og bistå med både praktisk og med redaktionel hjælp.

Uanset om du blot har en løs idé, en synopsis, eller måske et hel- eller halvfærdigt manuskript, hører vi gerne fra dig, så kan vi hjælpe med at videreudvikle din idé til en færdig bog.

Send os dit materiale på forlag@polyteknisk.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Læs mere om at blive forfatter