SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digital Marketing Fundamentals - From Strategy to ROI

Digital Marketing Fundamentals - From Strategy to ROI

Digital Marketing Fundamentals

From Strategy to ROI
Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
(2018)
Sprog: Engelsk
Taylor & Francis Group
793,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • Paperback: 640 sider
  • Udgiver: Taylor & Francis Group (September 2018)
  • Forfattere: Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
  • ISBN: 9789001887124
Digital Marketing Fundamentalsis the first comprehensive digital marketing textbook to cover the entire marketing process.

The academic theory behind Digital Marketing, as well as techniques and media, is discussed. Digital Marketing Fundamentals is easy to read and contains many international examples and cases.

In this book, all relevant aspects of digital marketing are addressed: strategic aspects, the use of the Internet for market research, product development and realisation, branding, customer acquisition, customer loyalty and order processing.

The book also discusses effective websites and apps, digital analytics and planning, and management. The application of social media and mobile communications is seamlessly integrated into the topics.

Digital Marketing Fundamentals is suitable for commercial and management courses in higher education, including universities and business schools, and for professionals working in digital marketing.

1. Digital Marketing
2. Strategy and Business Models
3. Market Sensing
4. Product Realisation
5. Customer Acquisition: Digital Branding
6. Customer Acquisition: Recruiting Visitors Through Owned or Earned Channels
7. Customer Acquisition: Recruiting Visitors Through Paid Channels
8. Customer Acquisition: Sales and Pricing
9. Order Processing
10. Customer Relationship Management
11. Designing Effective Websites
12. Digital Analytics
13. Planning and Organization
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.