SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: International markedsføring EBOG+
International markedsføring EBOG+ Online bog
(2019)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 6. Udgave
- 851 sider
- Udgiver: Trojka (August 2019)
- ISBN: 9788771541434
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye 6. udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne. Desuden er der i bogen indarbejdet en række nye teorier og modeller – ligesom flere emner er blevet væsentligt opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksemplet fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor.
Vi gør opmærksom på at bogen ikke kan printes