SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Den digitale virksomhed i praksis - Muligheder i teknologi og platforme
Den digitale virksomhed i praksis Vital Source e-bog
Henrik Valentin Jensen
(2020)
Den digitale virksomhed i praksis
Muligheder i teknologi og platforme
Henrik Valentin Jensen
(2020)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Samfundslitteratur (September 2020)
- ISBN: 9788759337356
Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid.
Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretningsmodeller, der passer til den digitale virkelighed ved at:
- indrette sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med.
- gøre deres produkter, processer og platforme digitale og omsætte dem til vækst og indtjening.
For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.
Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er, og at bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Hæftet: 240 sider
- Udgiver: Samfundslitteratur (September 2020)
- ISBN: 9788759336861
Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de:
• indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med • gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening.
For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.
Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.