SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Kommunikation i praksis
Kommunikation i praksis Vital Source e-bog
Heidi Andersen og Marianne Leth Jørnø
(2020)
Kommunikation i praksis
Heidi Andersen og Marianne Leth Jørnø
(2020)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Samfundslitteratur (Juni 2020)
- Forfattere: Heidi Andersen og Marianne Leth Jørnø
- ISBN: 9788759337097
Kommunikation er grundlaget for enhver formidling, forståelse og sparring. Når vi vil noget med hinanden, er det nødvendigt at kommunikere. Denne 2. udgave giver en indføring i de processer og overvejelser, der er knyttet til selvstændigt og professionelt at løse skriftlige, verbale og digitale kommunikationsopgaver.
Bogen består af fire opdaterede dele. I første del møder læseren de grundlæggende teorier om kommunikation samt de paradigmer, kommunikation er blevet anskuet ud fra i de seneste årtier. Anden del fokuserer på den dialogbaserede kommunikation, og hvordan man kan komme fra konflikt til dialog. Tredje del tager fat på organisationers interne og eksterne kommunikation med særlig vægt på online kommunikation. Fjerde del rummer en masse øvelser, der kan bruges i undervisningen.
KOMMUNIKATION I PRAKSIS er især til studerende inden for de videregående erhvervsuddannelser. For at stoffet både skal være let at tilegne sig og praktisk orienteret, er der øvelser til hvert kapitel, og undervejs er der mange eksempler på kommunikation - vellykket såvel som mindre vellykket.
Forfatterne har mange års erfaring med kommunikation og med at undervise i emnet på de videregående erhvervsuddannelser.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Paperback: 354 sider
- Udgiver: Samfundslitteratur (Juni 2020)
- Forfattere: Heidi Andersen og Marianne Leth Jørnø
- ISBN: 9788759332894
Bogen består af fire opdaterede dele. I første del møder læseren de grundlæggende teorier om kommunikation samt de paradigmer, kommunikation er blevet anskuet ud fra i de seneste årtier. Anden del fokuserer på den dialogbaserede kommunikation, og hvordan man kan komme fra konflikt til dialog. Tredje del tager fat på organisationers interne og eksterne kommunikation med særlig vægt på online kommunikation. Fjerde del rummer en masse øvelser, der kan bruges i undervisningen.
KOMMUNIKATION I PRAKSIS er især til studerende inden for de videregående erhvervsuddannelser. For at stoffet både skal være let at tilegne sig og praktisk orienteret, er der øvelser til hvert kapitel, og undervejs er der mange eksempler på kommunikation – vellykket såvel som mindre vellykket.