SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digitaliseringens paradokser - 12 virksomheders erfaringer med hastig forandring

Digitaliseringens paradokser, 1. udgave
Søgbar e-bog

Digitaliseringens paradokser Vital Source e-bog

Jan Horsager og Søren Schultz Hansen
(2017)
Djøf Forlag
339,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Digitaliseringens paradokser - 12 virksomheders erfaringer med hastig forandring, 1. udgave

Digitaliseringens paradokser

12 virksomheders erfaringer med hastig forandring
Søren Schultz Hansen og Jan Horsager
(2017)
Sprog: Dansk
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
395,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Djøf Forlag (September 2017)
  • Forfattere: Jan Horsager og Søren Schultz Hansen
  • ISBN: 9788771981490
Bogen er den første, der med afsæt i dagligdags erfaringer og eksempler fra velkendte danske virksomheder viser, hvordan ledere arbejder med og reflekterer over digitaliseringens mest presserende spørgsmål. Bliv guidet gennem den digitale transformations udfordringer og muligheder, og bliv introduceret til fem paradokser, der er opstået i mødet mellem en gammel, industriel verden og en ny, digital virkelighed. Bliv bl.a. klogere på, hvordan Bang & Olufsen er ved at blive disruptet – af sig selv. Hvorfor MobilePay blev en succes, på trods af at betalingsappen havde den laveste kvalitet. Og hvorfor det var helt efter planen, at Sundhedsplatformen blev udrullet i en ufærdig udgave.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 210 sider
  • Udgiver: Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (August 2017)
  • Forfattere: Søren Schultz Hansen og Jan Horsager
  • ISBN: 9788757437140
Bogen er den første, der med afsæt i dagligdags erfaringer og eksempler fra velkendte danske virksomheder viser, hvordan ledere arbejder med og reflekterer over digitaliseringens mest presserende spørgsmål.
Bliv guidet gennem den digitale transformations udfordringer og muligheder, og bliv introduceret til fem paradokser, der er opstået i mødet mellem en gammel, industriel verden og en ny, digital virkelighed.
Bliv bl.a. klogere på, hvordan Bang & Olufsen er ved at blive disruptet – af sig selv. Hvorfor MobilePay blev en succes, på trods af at betalingsappen havde den laveste kvalitet. Og hvorfor det var helt efter planen, at Sundhedsplatformen blev udrullet i en ufærdig udgave.

Omtale ”Jeg har ikke læst andre bøger, der som ’Digitaliseringens paradokser’ gør emnet (digitalisering, red.) tilgængeligt og relevant på virksomheds- og ledelsesniveau. Reelt set er der tale om et mustread på de danske direktionsgange.” 5/6 stjerner - anmeldt af Olav Vorup Jensen, Inside Business, 18. januar 2018
Digitaliseringens paradokser er udvalgt som en af årets 10 bedste ledelsesbøger 2017 i Børsen den 7. december 2017.
"De fem paradokser er frække og anderledes, og de bærer hele bogen sammen med de 12 cases. Det er samtidigt et stærkt signalement af den digitale verden, der har andre spilleregler end den analoge, hvor de fleste ledere har haft deres uddannelse og karriere." 5/6 stjerner - anmeldt af Henrik Ørholst, Børsen, 12. oktober 2017

Indhold Velkommen til virkeligheden! 12 CASEHISTORIER B&O PLAY MobilePay McDonald’s EY Galecto Biotech Kanda Thürmer Tools VOLA Region Hovedstaden Kolding Kommune Aalborg Kommune Statsforvaltningen Hvad kan vi lære af virksomhederne? Det paradoksale manifest Litteratur
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Digital transformation - 10 evner din organsation skal mestre, 2. udgave
Digital transformatio...
Pris: 350,00 .kr
Rabatpris: 315,00 kr.
Robust organisationsforandring - Design og implementering i orkanens øje
Robust organisationsf...
Af Peter Hagedorn-R...
Pris: 390,00 kr.
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag - Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden, 1. udgave
Jytte fra Marketing e...
Pris: 300,00 .kr
Rabatpris: 270,00 kr.
Sådan laver du undersøgelser, 1. udgave
Sådan laver du unders...
Af Micki Sonne Kaa ...
Pris: 225,00 .kr
Rabatpris: 202,50 kr.
Når måling giver mening - Resultatbaseret styring og dansk velfærdspolitik i forvandling
Når måling giver meni...
Af Nicolaj Ejler mf...
Pris: 490,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.