SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: THE ADDED VALUE OF FACILITIES MANAGEMENT - CONCEPTS, FINDINGS AND PERSPECTIVES

THE ADDED VALUE OF FACILITIES MANAGEMENT - CONCEPTS, FINDINGS AND PERSPECTIVES

THE ADDED VALUE OF FACILITIES MANAGEMENT E-bog

CONCEPTS, FINDINGS AND PERSPECTIVES
(2013)
Polyteknisk Forlag
180,00 kr.
Denne bog er udgået af sortiment og kan ikke leveres

Detaljer om varen

  • E-book: 312 sider
  • Udgiver: Polyteknisk Forlag (Maj 2013)
  • ISBN: 9788750210627
During the last decades the perception and application of Facilities Management (FM) has gradually shifted from primarily steering on cost reduction towards managing of facilities as a strategic resource to add value to the organisation and its stakeholders and to contribute to its overall performance.
This book shows why and how this shift occurred and how the supply of facilities can or should be aligned to the different interests and needs of various stakeholders. It connects concepts, theoretical frameworks, research data and measurement tools from different countries and different disciplines, including Facilities Management, Corporate Real Estate Management, and Business to Business Marketing. The case studies explored different sectors such as offices, higher education, industry and health care. Much attention is being paid to value adding management, performance measurement and Key Performance Indicators covering economic issues, the needs and preferences of clients, customers and end users, shareholder value, relationship value, and sustainability.
The starting point for this international collaboration was the so-called FM Value Map that visualizes the links between input (resources), throughput (process), output (provisions) and outcomes i.e. the impact on the core business and the surroundings. The book ends up with many lessons learned, both from an academic and a practical point of view, and input for the future research agenda.
As such this book is appropriate to be used in academic research, educational settings and practical decision making.
10 copy-operations
468 page-prints

Højtlæsning af tekst: Nej
De oplyste priser er inkl. moms

Om denne ebog

NB! Denne ebog er drm beskyttet og kræver derfor en læser, som understøtter Adobe drm.

 

F.eks. den gratis Adobe Digital Editions til Windows og Mac: Download her

 

Eller Bluefire læseren til iPad & Android: Download her

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.