SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service  (IBOG)
Online bog

Globaløkonomi til marketing og service (IBOG) Online bog

(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
365,00 kr.
Varen er ikke på lager, forventet leveringstid er ca. 10 hverdage. Levering før jul er sandsynlig, men kan ikke garanteres.
Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
450,00 kr.
Denne bog er udgået af sortiment og kan ikke leveres
  • Klik for at bedømme:
  • 3.0/6 (4 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2020)
  • ISBN: 9788741273624
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 416 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Juni 2018)
  • ISBN: 9788741271606
Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationale samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 5. udgave

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne

Morten Dalbøge og Torben Rosenkilde Jensen
Gyldendal (2018)
500,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling, 5. udgave

Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling

Torben Rosenkilde Jensen og Morten Dalbøge
Gyldendal (2018)
200,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til International Markedsføring, lærebog, 6. udgave

International Markedsføring, lærebog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka (2019)
550,00 kr. 495,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Digital Marketing, 7. udgave

Digital Marketing

Dave Chaffey og Fiona Ellis-Chadwick
Pearson Education (2019)
629,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden, 1. udgave

Supply chain management og marketing

Organisering og optimering af forsyningskæden
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
Gyldendal (2016)
350,00 kr. 315,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.