SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digital marketing og markedskommunikation

Digital marketing og markedskommunikation

Digital marketing og markedskommunikation

Ezio Pillon og Nana Emilie Grew
(2018)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
380,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • Hæftet: 264 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2018)
  • Forfattere: Ezio Pillon og Nana Emilie Grew
  • ISBN: 9788741261829

Digitaliseringen har en gennemgribende betydning for mennesker og den verden, vi lever i, og dermed også for marketing generelt og markedskommunikation specielt.

Digital marketing og markedskommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing og giver læseren hands-on-opgaver og værktøjer til at arbejde med moderne marketing og markedskommunikation i praksis. I de første tre kapitler beskriver og forklarer bogen generelle teorier og modeller. Derefter fokuseres der på den operationelle del af digital marketing og tværmedial markedskommunikation. Kapitel 15 præsenterer en række emner, forfatterne mener, vil præge den umiddelbare fremtid.

Afslutningsvis indeholder bogen og det tilhørende website en række cases, som illustrerer det gennemgåede stof.

Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx multimediedesigner og markedsføringsøkonom samt til kommunikationsfag på universiteterne.

Om forfatterne

Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet.

 

Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008 og har undervist på Cphbusiness siden 2015 indenfor primært digital marketing, e-handel og markedskommunikation. Inden da arbejdede hun i mediebranchen i 7 år inden for marketing, forretningsudvikling og projektledelse.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Strategisk kommunikation
Strategisk kommunikat...
Af Mia Femø Nielsen...
Pris: 299,95 .kr
Rabatpris: 269,96 kr.
Metode og projektskrivning - en introduktion, 3. udgave
Metode og projektskri...
Af Thomas Harboe
Pris: 275,00 .kr
Rabatpris: 247,50 kr.
Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave
Introduktion til mark...
Af Kenneth Dosanjh,...
Pris: 295,00 .kr
Rabatpris: 265,50 kr.
Globaløkonomi til marketing og service, 3. udgave
Globaløkonomi til mar...
Af Hans Jørgen Bied...
Pris: 480,00 .kr
Rabatpris: 432,00 kr.
Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt, 2. udgave
Salg og kommunikation...
Pris: 445,00 .kr
Rabatpris: 400,50 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.