SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Brug dit brand - Udtryk identitet gennem corporate branding

Brug dit brand - Udtryk identitet gennem corporate branding

Brug dit brand

Udtryk identitet gennem corporate branding
Majken Schultz og Mary Jo Hatch
(2014)
Sprog: Dansk
Gyldendal
350,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • Hæftet: 300 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Juli 2014)
  • Forfattere: Majken Schultz og Mary Jo Hatch
  • ISBN: 9788702168518
Et corporate brand er et af de vigtigste aktiver i mange virksomheder. I denne bog har forfatterne Majken Schultz og Mary Jo Hatch i dialog med ledere fra verdensbrands som fx LEGO Gruppen, Novo Nordisk, Nissan og Johnson & Johnson udviklet en model, der kan vurdere, hvor gode virksomhederne er til at håndtere deres brand. Casehistorierne i Brug dit brand er rige, og hvert kapitel har sine egne cases til at illustrere pointerne. Corporate branding: en dynamisk ledelseopgave for det øverste ledelseslag                                                                 Schultz og Hatch’ corporate brand-arbejde placerer ledelsesansvaret for brandhåndteringen på højeste niveau. Ikke i marketing og HR-afdelingen! Hver enkelt stakeholder: medarbejdere, kunder, leverandører og ”brandtilbedere” spiller en vigtig rolle, når det gælder om at definere betydningen og skabe værdien af det brand, der knytter alle stakeholdere til virksomheden.  Majken Schultz og Mary Jo Hatch er helt overbeviste om, at samtænkning mellem vision, kultur og image er altafgørende for at få succes med sit brand: ”Hver eneste gang man får øje på et vellykket corporate brand, kan man konstatere en sammenhæng mellem det, virksomhe-dens øverste ledelse ønsker at opnå i fremtiden (dens strategiske vision), det, som virksomhedens medarbejdere ved eller tror på (nedfældet i dens kultur), og det, som de eksterne inte-ressenter forventer af eller forbinder med virksomheden (deres forskellige billeder eller image af virksomheden)… – jo større samhørighed mellem vision, kultur og image, desto stærkere bliver brandet”. Grundbog: overblik og præcis vejledning Brug dit brand er grundbogen, der giver ledere, virksomheder, reklame- og kommunikationsfolk – og alle andre interessenter – overblikket over corporate brandledelse. Bogen tegner både de store linier inden for corporate brand-udvikling og giver præcis vejledning til, hvordan ledere kan begynde den omfattende og aldrig afsluttede opgave at lede virksomhedens corporate brand.  
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Videnskabsteori for økonomi, politik og forvaltning

Videnskabsteori for økonomi, politik og forvaltning

Jan Holm Ingemann
Samfundslitteratur (2013)
299,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Designing Your Organization - Using the STAR Model to Solve 5 Critical Design Challenges

Designing Your Organization

Using the STAR Model to Solve 5 Critical Design Challenges
Jay R. Galbraith og Amy Kates
John Wiley & Sons, Limited (2007)
499,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Niklas Luhmann - Introduktion til teorien om sociale systemer

Niklas Luhmann

Introduktion til teorien om sociale systemer
Georg Kneer og Armin Nassehi
Gyldendal (2002)
260,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Ledelse og læring - i organisationer

Ledelse og læring - i organisationer

Erik Elgaard Sørensen, Jørgen Gleerup, Kurt Klaudi Klausen, Klaus Nielsen, Steen Visholm, Lars Qvortrup, Carl Cato Wadel, Dorthe Pedersen og Per Schaarup
Gyldendal (2008)
315,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Strategisk ledelse - de mange arenaer, 2. udgave

Strategisk ledelse - de mange arenaer

DR Syddansk Universitetsforlag (2009)
278,00 kr. 250,20 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave. Følg venligst linket til den korrekte udgave herunder.

senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.