SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Artificial Intelligence and Games
Artificial Intelligence and Games Vital Source e-bog
Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
(2018)
Artificial Intelligence and Games Vital Source e-bog
Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
(2018)
Artificial Intelligence and Games Vital Source e-bog
Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
(2018)
Artificial Intelligence and Games Vital Source e-bog
Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
(2018)
Artificial Intelligence and Games
Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
(2018)
Sprog: Engelsk
om ca. 10 hverdage
Detaljer om varen
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Springer Nature (Februar 2018)
- Forfattere: Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
- ISBN: 9783319635194
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Springer Nature (Februar 2018)
- Forfattere: Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
- ISBN: 9783319635194R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Springer Nature (Februar 2018)
- Forfattere: Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
- ISBN: 9783319635194R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Vital Source 90 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Springer Nature (Februar 2018)
- Forfattere: Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
- ISBN: 9783319635194R90
Bookshelf online: 90 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 90 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hardback
- Udgiver: Springer International Publishing AG (Februar 2018)
- Forfattere: Georgios N. Yannakakis og Julian Togelius
- ISBN: 9783319635187
This is the first textbook dedicated to explaining how artificial intelligence techniques can be used to design games. After introductory chapters that explain the background and key techniques in artificial intelligence (AI), computational intelligence (CI), and games, the authors explain how to generate content for games and how to model players.
The book will be suitable for undergraduate and graduate courses in games, artificial intelligence, design, human-computer interaction, and computational intelligence, and also for self-study by industrail game developers.
Part I Background.- Introduction.- AI Methods.-
Part II Ways of Using AI in Games.- Playing Games.- Generating Content.- Modeling Players.-
Part III, The Road Ahead.- Game AI Panorama.- Frontiers of Game AI Research.- References.- Index.