SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Your Strategy Needs a Strategy - How to Choose and Execute the Right Approach

Your Strategy Needs a Strategy - How to Choose and Execute the Right Approach

Your Strategy Needs a Strategy

How to Choose and Execute the Right Approach
Martin Reeves, Knut Haanaes og Janmejaya Sinha
(2015)
Sprog: Engelsk
Harvard Business Review Press
313,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • Hardback: 288 sider
  • Udgiver: Harvard Business Review Press (Juni 2015)
  • Forfattere: Martin Reeves, Knut Haanaes og Janmejaya Sinha
  • ISBN: 9781625275868
You think you have a winning strategy. But do you?

Executives are bombarded with bestselling ideas and best practices for achieving competitive advantage, but many of these ideas and practices contradict each other. Should you aim to be big or fast? Should you create a blue ocean, be adaptive, play to win--or forget about a sustainable competitive advantage altogether? In a business environment that is changing faster and becoming more uncertain and complex almost by the day, it's never been more important--or more difficult--to choose the right approach to strategy.

In this book, The Boston Consulting Group's Martin Reeves, Knut Haanæs, and Janmejaya Sinha offer a proven method to determine the strategy approach that is best for your company. They start by helping you assess your business environment--how unpredictable it is, how much power you have to change it, and how harsh it is--a critical component of getting strategy right. They show how existing strategy approaches sort into five categories--Be Big, Be Fast, Be First, Be the Orchestrator, or simply Be Viable--depending on the extent of predictability, malleability, and harshness. In-depth explanations of each of these approaches will provide critical insight to help you match your approach to strategy to your environment, determine when and how to execute each one, and avoid a potentially fatal mismatch.

Addressing your most pressing strategic challenges, you'll be able to answer questions such as:

* What replaces planning when the annual cycle is obsolete?
* When can we--and when should we--shape the game to our advantage?
* How do we simultaneously implement different strategic approaches for different business units?
* How do we manage the inherent contradictions in formulating and executing different strategies across multiple businesses and geographies?

Until now, no book brings it all together and offers a practical tool for understanding which strategic approach to apply. Get started today.
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Når bestyrelsen skaber værdi

Når bestyrelsen skaber værdi

Torben Ballegaard og Olav Vorup
Gyldendal (2014)
350,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Global Strategic Management, 3. udgave

Global Strategic Management

Jedrzej George Frynas og Kamel Mellahi
Oxford University Press (2014)
582,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Business Model Innovation - The Organizational Dimension

Business Model Innovation

The Organizational Dimension
Nicolai J. Foss og Tina Saebi
Oxford University Press (2015)
1.030,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 45 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Industri, Industri - 25 stk. dansk kulturarv, 1. udgave

Industri, Industri

25 stk. dansk kulturarv
Inge Adriansen
Gads Forlag (2007)
149,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Installation art - between image and stage, 1. udgave

Installation art

between image and stage
Anne Ring Petersen
Museum Tusculanum (2015)
398,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.