SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: The Fundamentals of Product Design

The Fundamentals of Product Design

The Fundamentals of Product Design

Richard Morris
(2016)
Sprog: Engelsk
Fairchild Books
441,00 kr. 129,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • Paperback: 192 sider
  • Udgiver: Fairchild Books (Oktober 2016)
  • ISBN: 9781472578242

Provides an integrated and cohesive view of the product design process, covering materials, manufacturing, idea generation, computer-aided design, engineering functions, product types, and market research.

This updated edition explores recent developments such as additive manufacture and crowd funding, and includes more consumer and lifestyle orientated products for a more product-based focus, supported by a range of new innovative examples and case studies from internationally-renown designers and studios.

The second edition also features a supportive document map that helps to reveal the steps in product creation, new projects and activities for every chapter, and additional references and web sources to allow students to further explore the world of product design.

Full of inspiring images covering a wide variety of product design examples, Richard Morris presents an engaging introduction to this sizeable topic that can be used as a useful guide to the processes involved in product design.


1. Product research Designing for people Case study: Tord Boontje Product requirements Case study: Jonathan Ive Defining needs Case study: Thomas Heatherwick Chapter summary and assignments
2. Product concepts Generating ideas Case study: Wayne Hemmingway Nurturing ideas Case study: Naoto Fukasawa Recognizing design trends Case study: Luigi Colani Chapter summary and assignments
3. Product development Concept selection Case study: Royal Philips Functionality Case study: d3O Form Case study: Matthew White Chapter summary and assignments
4. Production Pre-production Case study: Assa Ashuach Manufacturing Case study: Tom Dixon Operations Case study: Salter Chapter summary and assignments
5. Product launch Roll out Case study: Sir James Dyson Sales Case study: Vertu Chapter summary and assignments Conclusion
Glossary Further Resources Further Reading
Index
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.