SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Management Accounting - Information for Decision-Making and Strategy Execution Plus MyAccountingLab with Pearson EText, Global Edition

Management Accounting - Information for Decision-Making and Strategy Execution Plus MyAccountingLab with Pearson EText, Global Edition, 6. udgave
Studiepris!

Management Accounting

Information for Decision-Making and Strategy Execution Plus MyAccountingLab with Pearson EText, Global Edition
Anthony A. Atkinson, Robert S. Kaplan, Ella Mae Matsumura og S. Mark Young
(2016)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
798,00 kr. 718,20 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 2.0/6 (5 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Paperback
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (Marts 2016)
  • Forfattere: Anthony A. Atkinson, Robert S. Kaplan, Ella Mae Matsumura og S. Mark Young
  • ISBN: 9781292163314
An approach to management accounting from the perspective of a business manager.

Management Accounting: Information for Decision-Making and Strategy Execution explains how business managers can estimate and manage the cost and profitability of their products and customers. This text also covers how managers use financial and nonfinancial information to improve processes, design and develop new products, and motivate employee performance.

This package includes MyAccountingLab, an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

New To This Edition:

Chapter 2 explains how to develop strategy maps, and the Balanced Scorecard to describe and communicate the strategies of for-profit and non-profit enterprises.
Fundamental cost concepts leading to use of time-driven activity-based costing for managing product profitability and linking to resource capacity planning and budgeting.
An entirely new chapter on measuring and managing customer performance with financial and nonfinancial information.
Expanded treatment of life-cycle costing, including developing relevant financial and nonfinancial information for the product development process.

1. How Management Accounting Information Supports Decision Making
2. The Balanced Scorecard and Strategy Map
3. Using Costs in Decision Making
4. Accumulating and Assigning Costs to Products
5. Activity-Based Cost Systems
6. Measuring and Managing Customer Relationships
7. Measuring and Managing Process Performance
8. Measuring and Managing Life-Cycle Costs
9. Behavioral and Organizational Issues in Management Accounting and Control Systems
10. Using Budgets for Planning and Coordination
11. Financial Control
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Sales Management - Shaping future sales leaders - Cphbusiness special edition

Sales Management - Shaping future sales leaders

Cphbusiness special edition
(2013)
429,00 kr. 386,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Exploring Strategy Text and Cases, 11. udgave

Exploring Strategy Text and Cases

Gerry Johnson, Richard Whittington, Patrick Regnèr, Kevan Scholes og Duncan Angwin
Pearson Education, Limited (2017)
688,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til Organisation and Management, 2. udgave

Organisation and Management

(2020)
499,00 kr. 449,10 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Logistics and Supply Chain Management, 5. udgave
Studiepris!

Logistics and Supply Chain Management

Martin Christopher
Financial Times/Prentice Hall (2016)
488,00 kr. 439,20 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Digital Marketing Fundamentals, 1. udgave

Digital Marketing Fundamentals Vital Source e-bog

Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
Taylor & Francis (2019)
721,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.