SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing, 3. udgave

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Eric C. Schwarz og Jason D. Hunter
(2017)
Sprog: Engelsk
Routledge
626,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 3. Udgave
  • Paperback: 380 sider
  • Udgiver: Routledge (December 2017)
  • Forfattere: Eric C. Schwarz og Jason D. Hunter
  • ISBN: 9781138061583

Effective marketing is essential for any successful sport organization, from elite international teams to local leagues. Now in a fully revised and updated third edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only text to introduce key theory and best practice at an advanced level.

This new edition goes beyond the introductory marketing course by exploring advanced marketing theories related to social responsibility, global issues, information systems, consumer behavior, product management, logistics, sales, promotions, and social/digital/mobile media. New to the edition are sections on branding, destination marketing, and performance evaluation that demonstrate how to measure impacts through sport marketing and how to use analytics to determine sport marketing success. Every chapter contains extended case studies and theory-to-practice insights from marketing professionals around the world and a companion website includes an impressive array of additional teaching and learning resources.

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing goes further than any other textbook to prepare students for the real world of sport marketing. It is essential reading for any upper-level undergraduate or postgraduate course in sport marketing or sport business.

PART I: Sport Marketing: The Basics
1. Introduction to Sport Marketing
2. Social Responsibility in Sport Marketing
3. International and Global Sport Marketing Concepts

PART II: Understanding the Sport Consumer
4. Sport Marketing Research and Information Systems
5. Sport Consumer Behavior

PART III: Preparing the Sport Marketing Infrastructure
6. Sport Products and Logistics Management
7. Branding and Sport Brand Management
8. Sales Management in Sport

PART IV: Promotional Aspects of Sport Marketing
9. Communications and the Sport Promotions Mix
10. Social, Digital, and Mobile Marketing in the Sport Industry
11. Destination Marketing and Sport

PART V: Evaluating Sport Marketing Performance
12. Generating Impacts and Legacies through Sport Marketing
13. Using Analytics to Determine Sport Marketing Success
Appendix 1: Master Syllabus
Appendix 2:
Glossary
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.