SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: This Is Service Design Thinking - Basics, Tools, Cases

This Is Service Design Thinking - Basics, Tools, Cases

This Is Service Design Thinking

Basics, Tools, Cases
Marc Stickdorn og Jakob Schneider
(2011)
Sprog: Engelsk
John Wiley & Sons, Limited
389,00 kr. 129,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • Paperback: 384 sider
  • Udgiver: John Wiley & Sons, Limited (December 2011)
  • Forfattere: Marc Stickdorn og Jakob Schneider
  • ISBN: 9781118156308
How to design and market services to create outstanding customerexperiences

Service design thinking is the designing and marketing ofservices that improve the customer experience, and the interactionsbetween the service providers and the customers. If you have twocoffee shops right next to each other, and each sell the exact samecoffee at the exact same price, service design is what makes youwalk into one and not the other. Maybe one plays music and theother doesn't. Maybe one takes credit cards and the other is cashonly. Maybe you like the layout of one over the other, or one hasmore comfortable seating. Maybe the staff at one is friendlier, ordraws fun shapes on the top of their lattes. All of these nuancesrelate to service design.

This Is Service Design Thinking combines the knowledge oftwenty-three international authors and even more onlinecontributors from the global service design community and isdivided into three sections:

  • Basics: outlines service design thinking along five basicprinciples
  • Tools: describing a variety of tools and methods used inService Design Thinking
  • Cases: vivid examples for the introduced fundamentals withreal-life case studies from 5 companies that did inspiring projectswithin the field of Service Design

At the end, a one-page "Customer Journey Canvas" is included,which can be used to quickly sketch any service on a single sheetof paper?capturing different stakeholder concerns: e.g.customers, front-line staff and management.

De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.