SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Who Cares Wins - Why Good Business Is Better Business

Who Cares Wins, 1. udgave

Who Cares Wins Vital Source e-bog

David Jones
(2012)
Pearson International
158,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Who Cares Wins, 1. udgave

Who Cares Wins Vital Source e-bog

David Jones
(2012)
Pearson International
61,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Who Cares Wins, 1. udgave

Who Cares Wins Vital Source e-bog

David Jones
(2012)
Pearson International
122,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Who Cares Wins, 1. udgave

Who Cares Wins Vital Source e-bog

David Jones
(2012)
Pearson International
85,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Who Cares Wins - Why Good Business Is Better Business

Who Cares Wins

Why Good Business Is Better Business
David Jones
(2011)
Sprog: Engelsk
FT Press
215,00 kr. 99,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source E-book: 208 sider
  • Udgiver: Pearson International (Juni 2012)
  • ISBN: 9780273762973

Written by the CEO of Havas Worldwide, this bookshows you how to use social media to engage with customers and grow your business. This isn't a book about social media and the inexorable rise of Facebook and Twitter. Nor is it a book about CSR or business doing good. Instead it's actually the first book that recognises that far from being two separate subjects, they are intrinsically interlinked. And that the most successful leaders and businesses in the future will be those who are the most socially responsible.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source leje e-bog 90 dage: 208 sider
  • Udgiver: Pearson International (Juni 2012)
  • ISBN: 9780273762973R90

Written by the CEO of Havas Worldwide, this bookshows you how to use social media to engage with customers and grow your business. This isn't a book about social media and the inexorable rise of Facebook and Twitter. Nor is it a book about CSR or business doing good. Instead it's actually the first book that recognises that far from being two separate subjects, they are intrinsically interlinked. And that the most successful leaders and businesses in the future will be those who are the most socially responsible.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 90 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 90 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source leje e-bog 365 dage: 208 sider
  • Udgiver: Pearson International (Juni 2012)
  • ISBN: 9780273762973R365

Written by the CEO of Havas Worldwide, this bookshows you how to use social media to engage with customers and grow your business. This isn't a book about social media and the inexorable rise of Facebook and Twitter. Nor is it a book about CSR or business doing good. Instead it's actually the first book that recognises that far from being two separate subjects, they are intrinsically interlinked. And that the most successful leaders and businesses in the future will be those who are the most socially responsible.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source leje e-bog 180 dage: 208 sider
  • Udgiver: Pearson International (Juni 2012)
  • ISBN: 9780273762973R180

Written by the CEO of Havas Worldwide, this bookshows you how to use social media to engage with customers and grow your business. This isn't a book about social media and the inexorable rise of Facebook and Twitter. Nor is it a book about CSR or business doing good. Instead it's actually the first book that recognises that far from being two separate subjects, they are intrinsically interlinked. And that the most successful leaders and businesses in the future will be those who are the most socially responsible.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer Om Varen

  • Paperback: 208 sider
  • Udgiver: FT Press (December 2011)
  • ISBN: 9780273762539

Written by the CEO of Havas Worldwide, this bookshows you how to use social media to engage with customers and grow your business. This isn't a book about social media and the inexorable rise of Facebook and Twitter. Nor is it a book about CSR or business doing good. Instead it's actually the first book that recognises that far from being two separate subjects, they are intrinsically interlinked. And that the most successful leaders and businesses in the future will be those who are the most socially responsible.

Out-behaving the competition: why business now needs to do good to do well The new world of marketing: creating a successful brand in a dramatically changing world Leadership in a world of radical transparency Creating good: the rise of the social entrepreneur We-volution: how collaboration is changing business A new idea for a new era: the Social Business Idea(tm) The future: making a decent profit
De oplyste priser er inkl. moms
Trustpilot = Fremragende

senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.