SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Principles and Practice of Marketing

Principles and Practice of Marketing, 8. udgave

Principles and Practice of Marketing Vital Source e-bog

David Jobber
(2016)
McGraw-Hill
540,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles and Practice of Marketing, 8. udgave

Principles and Practice of Marketing

Jobber og Ellis-Chadwick
(2016)
Sprog: Engelsk
McGraw-Hill Education
648,00 kr. 583,20 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave. Følg venligst linket til den korrekte udgave herunder.
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)
Denne bog er blevet erstattet af Principles and Practice of Marketing, 9. udgave

Detaljer Om Varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source E-book
  • Udgiver: McGraw-Hill (Marts 2016)
  • ISBN: 0077174151
The fully updated eighth edition of Principles and Practice of Marketing continues to provide a contemporary and modern introduction to marketing. With a renewed focus that covers the importance of customer value alongside the 4Ps, this authoritative text provides students with a core understanding of the wider context and latest developments taking place within marketing. A stimulating range of new resources and real world examples help to bring marketing to life.
Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer Om Varen

  • 8. Udgave
  • Paperback: 960 sider
  • Udgiver: McGraw-Hill Education (Marts 2016)
  • Forfattere: Jobber og Ellis-Chadwick
  • ISBN: 9780077174149
The fully updated eighth edition of 'Principles and Practice of Marketing' continues to provide a contemporary and modern introduction to marketing. With a renewed focus that covers the importance of customer value alongside the 4P's, this authoritative text provides students with a core understanding of the wider content and latest approaches taking place within marketing. A range of exciting new resources and international examples bring marketing to life.

Key New Features Include:
A brand new chapter on 'Relationship Marketing'

Brand new 'Marketing in Action' and 'Mini Cases'

Newly updated structure to focus on the importance of Customer Value.

Fully revised and updated pedagogy including: refocused recommended readings at the end of each chapter allowing you to expand your knowledge.

New AdInsight boxes including active QR codes to keep you up-to-date with the latest Marketing campaigns and examples.

Table of Contents

Part 1: Fundamentals of Marketing
1. Marketing in the Modern Organization
2. The Marketing Environment
3. Consumer Behaviour
4. Organizational Buying Behaviour
5. Marketing Ethics and Corporate Social Responsibility
6. Marketing Research and Information Systems
7. Market Segmentation and Positioning

Part 2: Creating Customer Value
8. Value Through Brands
9. Value Through Services
10. Value Through Relationships
11. Value Through Innovation
12. Value Through Pricing

Part 3: Communicating and Delivering Customer Value
13. Integrated Marketing Communications
14. Mass Marketing Communications
15. Direct Marketing Communications
16. Digital Marketing and Social Media
17. Distribution

Part 4: Marketing Planning for Strategic Advantage
18. Marketing Planning: An Overview of Strategic Analysis and Decision-Making
19. Analysing Competitors and Creating a Competitive Advantage
20. Product Strategy: Product Life-Cycle, Portfolio Planning and Product Growth Strategies
21. Global Marketing Strategy
22. Managing Marketing Implementation, Organization and Control
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Global Marketing, 7. udgave
Studiepris!

Global Marketing

Svend Hollensen
Pearson Education, Limited (2016)
666,00 kr. 599,40 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Organisation - Lærebog 6. udgave, 6. udgave

Organisation

Lærebog 6. udgave
Hans Jørgen Skriver, Erik Staunstrup og Peter Storm-Henningsen
Trojka (2017)
463,00 kr. 416,70 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Supply Chain Management and Marketing, 1. udgave

Supply Chain Management and Marketing

Thomas Lindholm Uth, Jens Lassen, Jesper Gudman Frederiksen og Holger B. Nielsen
Gyldendal (2017)
350,00 kr. 315,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura - for marketing og service, 3. udgave

Erhvervsjura - for marketing og service

Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten og Anne Mette Bryde Nibe
Hans Reitzel (2017)
300,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden, 1. udgave

Supply chain management og marketing

Organisering og optimering af forsyningskæden
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
Gyldendal (2016)
350,00 kr. 315,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.