SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marketing Across Cultures

Marketing Across Cultures, 6. udgave

Marketing Across Cultures

Jean-Claude Usunier og Julie Lee
(2012)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
730,00 kr. 657,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Marketing Across Cultures, 6. udgave

Marketing Across Cultures Vital Source e-bog

Jean-Claude Usunier og Julie Anne Lee
(2013)
Pearson International
352,00 kr. 316,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Paperback: 496 sider
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (December 2012)
  • Forfattere: Jean-Claude Usunier og Julie Lee
  • ISBN: 9780273757733

In an increasingly interconnected global business environment, it is crucial that marketers recognise how a better understanding of cultural differences can help improve performance.

 

Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts.

 

Full of up-to-date examples, numerous illustrations and using clear language, this text will guide students through key cultural marketing issues.  


PART I: THE CULTURAL VARIABLE IN INTERNATIONAL MARKETING
1. The cultural process
2. Cultural dynamics
1: time and space
3. Cultural dynamics
2: interactions, mindsets and behaviours
PART II: THE INTEGRATION OF LOCAL CONSUMPTION IN A GLOBAL MARKETING ENVIRONMENT
4. Cross-cultural consumer Behaviour
5. Local consumers and the globalisation of consumption
6. Cross-cultural market research
PART III: MARKETING DECISIONS FOR THE INTERCULTURAL ENVIRONMENT
7. Intercultural marketing strategy
8. Product policy
1: physical, service and symbolic attributes
9. Product policy
2: managing meaning
10. The critical role of price in relational exchange 11
.International distribution and sales promotion
PART IV: INTERCULUTURAL MARKETING COMMUNICATIONS
12. Language, culture and communication
13. Intercultural marketing communications
1: advertising
14. Intercultural marketing communications
2: personal selling, networking and public relations

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages): 496 sider
  • Udgiver: Pearson International (Februar 2013)
  • Forfattere: Jean-Claude Usunier og Julie Anne Lee
  • ISBN: 9780273757764R180
In an increasingly interconnected global business environment, it is crucial that marketers recognise how a better understanding of cultural differences can help improve performance. Marketing Across Cultures examines how multinational companies can appreciate and adapt to international diversity. By comparing national marketing systems with local commercial customs, Usunier and Lee use a cross-cultural approach that provides essential information on how marketing strategies can be implemented in different national contexts. The full text downloaded to your computer With eBooks you can: search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps. Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook. Time limit The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
De oplyste priser er inkl. moms

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en tidsbegrænset Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, note tagning m.v.

 

Bookshelf appen findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, se vores FAQ.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.