SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Erhvervsret til markedsføring og salg

Erhvervsret til markedsføring og salg, 1. udgave

Erhvervsret til markedsføring og salg

Louise Kragh Ottesen
(2024)
Sprog: Dansk
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF)
275,00 kr. 247,50 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Erhvervsret til markedsføring og salg, 1. udgave
Søgbar e-bog

Erhvervsret til markedsføring og salg Vital Source e-bog

Louise Kragh Ottesen
(2024)
Djøf Forlag
251,00 kr. 225,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 358 sider
  • Udgiver: Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (Juli 2024)
  • ISBN: 9788757457087
Erhvervsretten beskæftiger sig med, hvordan man navigerer uden om juridiske problemer eller tvister. Hvad enten du er – eller er på vej til at blive – salgsassistent, SoMe manager eller direktør er det vigtigt at have kendskab til juraen. Det kan nemlig være afgørende for, om du er med til at skabe succes eller fiasko.

Erhvervsret til markedsføring og salg har til formål at gøre erhvervsretten håndgribelig og anvendelig i praksis og henvender sig direkte til studerende.

Bogen rummer derfor mange illustrative eksempler og cases fra den virkelige verden. Den er desuden forsynet med flowdiagrammer, som guider dig igennem de mest almindelige juridiske udfordringer i det pågældende kapitel. Det er et nyttigt værktøj, der både kan hjælpe med at skabe overblik og repetere væsentlige problemstillinger inden for emnet.

Bogen består af fem dele:

Del 1 handler om retssamfundet og giver foruden en indføring i erhvervsretten en introduktion til retskilder og retssystemet. 

Del 2 om virksomhedens interne forhold handler særligt om virksomheder og selskaber. Du introduceres også for reglerne for medarbejdere og ansættelsesretten.

Del 3 giver indblik i virksomhedens eksterne forhold, hvor aftale- og erstatningsretten er væsentlige hjørnesten. Dernæst følger kapitler om persondataretten og håndteringen af data samt konkurrenceretten og rammerne for virksomheders aftaler med andre erhvervsdrivende.

Del 4 omhandler virksomhedens afsætning og markedsføring og dækker over emnerne handels- og forbrugerkøb, e-handel, markedsføring og kommunikation samt immaterielle rettigheder.

Del 5 om virksomhedens internationalisering præsenterer de grundlæggende regler for international handel.

LOUISE KRAGH OTTESEN er cand.merc.(jur.) og underviser i erhvervsret, erhvervsøkonomi og globaløkonomi på University College Nordjylland (UCN) i Aalborg. 

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Djøf Forlag (Juli 2024)
  • ISBN: 9788771989960
Erhvervsretten beskæftiger sig med, hvordan man navigerer uden om juridiske problemer eller tvister. Hvad enten du er – eller er på vej til at blive – salgsassistent, SoMe manager eller direktør er det vigtigt at have kendskab til juraen. Det kan nemlig være afgørende for, om du er med til at skabe succes eller fiasko.
Erhvervsret til markedsføring og salg har til formål at gøre erhvervsretten håndgribelig og anvendelig i praksis og henvender sig direkte til studerende. Bogen rummer derfor mange illustrative eksempler og cases fra den virkelige verden. Den er desuden forsynet med flowdiagrammer, som guider dig igennem de mest almindelige juridiske udfordringer i det pågældende kapitel. Det er et nyttigt værktøj, der både kan hjælpe med at skabe overblik og repetere væsentlige problemstillinger inden for emnet.
Bogen består af fem dele:
Del 1 handler om retssamfundet og giver foruden en indføring i erhvervsretten en introduktion til retskilder og retssystemet.
Del 2 om virksomhedens interne forhold handler særligt om virksomheder og selskaber. Du introduceres også for reglerne for medarbejdere og ansættelsesretten.
Del 3 giver indblik i virksomhedens eksterne forhold, hvor aftale- og erstatningsretten er væsentlige hjørnesten. Dernæst følger kapitler om persondataretten og håndteringen af data samt konkurrenceretten og rammerne for virksomheders aftaler med andre erhvervsdrivende.
Del 4 omhandler virksomhedens afsætning og markedsføring og dækker over emnerne handels- og forbrugerkøb, e-handel, markedsføring og kommunikation samt immaterielle rettigheder.
Del 5 om virksomhedens internationalisering præsenterer de grundlæggende regler for international handel.
LOUISE KRAGH OTTESEN er cand.merc.(jur.) og underviser i erhvervsret, erhvervsøkonomi og globaløkonomi på University College Nordjylland (UCN) i Aalborg.

Bogen er udgivet med støtte fra Dreyers Fond. Du kan læse mere om Dreyers Fond her.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne – opgavesamling, 7. udgave
Erhvervsøkonomi til a...
Af Lone Hansen, Tor...
Pris: 199,00 .kr
Rabatpris: 179,10 kr.
International markedsføring, 7. udgave
International markeds...
Af Finn Rolighed An...
Pris: 499,00 .kr
Rabatpris: 449,10 kr.
Statistik for ikke-statistikere
Statistik for ikke-st...
Af Birger Stjernhol...
Pris: 238,00 .kr
Rabatpris: 214,20 kr.
Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, 7. udgave
Erhvervsøkonomi til a...
Af Lone Hansen, Tor...
Pris: 480,00 .kr
Rabatpris: 432,00 kr.
Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 3. udgave
Globaløkonomi til mar...
Af Peter Trier
Pris: 168,00 .kr
Rabatpris: 151,20 kr.

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.