SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: International markedsføring
International Markedsføring, lærebog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
(2019)
Sprog: Dansk
International markedsføring Vital Source e-bog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2019)
Detaljer om varen
- 6. Udgave
- 851 sider
- Udgiver: Trojka (August 2019)
- Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
- ISBN: 9788771541427
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Ved udarbejdelsen af denne nye 6. udgave er der sket en opdatering i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser i markedsføringsteorierne.
Desuden er der i bogen indarbejdet en række nye teorier og modeller – ligesom flere emner er blevet væsentligt opdateret, f.eks. kommunikation og anvendelse af sociale medier.
Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksempler fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor.
Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website.
Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.
Detaljer om varen
- 6. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Trojka (August 2019)
- Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
- ISBN: 9788771541557
Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksempler fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)