SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: International markedsføring
International markedsføring Vital Source e-bog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2019)
Detaljer om varen
- 6. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Trojka (August 2019)
- Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
- ISBN: 9788771541557
Stoffet præsenteres på en interessevækkende og pædagogisk måde. Lærebogen er rigt illustreret med varierende grafiske fremstillinger, logoer og billeder. Desuden er der lagt vægt på at benytte eksempler fra danske virksomheder, produktionsvirksomheder, servicevirksomheder, bilbranchen og den finansielle sektor.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademiøkonom / merkonom, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato:.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)